Buss



Bussi-nakkuse sain 1998. aastal kohe, kui sain ühte proovida. Siis ei pidanud enam kauem vastu kui järgmise aasta sügiseni. Algul nägi aparaat välja selline.






Esimeseks tööks 2000. aastal oli uue mootori ehitamine ning piduritorustiku vahetus.



2001. aasta teemadeks oli uus värv ning salongi väljaehitamine.




2002. aasta talvel toimus põhjalikum põhja keevitamine. Masin sai samal aastal ka vahelduvvoolugeneraatori ning salongikütte-bensiiniahju.




2002. aasta sügisel nägi ta siis välja nii:





2004. aastal hakkasin tegelema veermiku ja vedrustusega. Vahetatud sai esirataste laagrid ja pidurikettad ning tagumised amordid, samuti sätitud tagavedrude kõrgust.

Need pildid on tehtud 2004. aasta septembris, kui buss proovis korraks filminäitleja karjääri.





2005. aasta kevade suuremateks töödeks oli uue summuti püti aretamine (hääl muutus väga vaikseks ega meenuta enam üldse õhkjahutusega VW oma) ja uued esilaternad. Suvel olid suuremad veermiku tööd - esisilla liigendite ja amortide vahetus ning tagumiste piduritrumlite, siseplekkide, klotside ja töösilindrite vahetus.





<- Tagasi