Buss
Bussi-nakkuse sain 1998. aastal kohe, kui sain ühte proovida. Siis
ei pidanud enam kauem vastu kui järgmise aasta sügiseni.
Algul nägi aparaat välja selline.
Esimeseks tööks 2000. aastal oli uue mootori ehitamine ning
piduritorustiku vahetus.
2001. aasta teemadeks oli uus värv ning salongi
väljaehitamine.
2002. aasta talvel toimus põhjalikum põhja keevitamine.
Masin sai samal aastal ka vahelduvvoolugeneraatori ning
salongikütte-bensiiniahju.
2002. aasta sügisel nägi ta siis välja nii:
2004. aastal hakkasin tegelema veermiku ja vedrustusega. Vahetatud sai
esirataste laagrid ja pidurikettad ning tagumised amordid, samuti
sätitud tagavedrude kõrgust.
Need pildid on tehtud 2004. aasta septembris, kui buss proovis korraks
filminäitleja karjääri.
2005. aasta kevade suuremateks töödeks oli uue summuti
püti aretamine (hääl muutus väga vaikseks ega
meenuta enam üldse õhkjahutusega VW oma) ja uued
esilaternad. Suvel olid suuremad veermiku tööd - esisilla
liigendite ja amortide vahetus ning tagumiste piduritrumlite,
siseplekkide, klotside ja töösilindrite vahetus.
<- Tagasi